Pages: [1] 2   Go Down
  Print  
Author Topic: Αγωνιστικές πινακίδες  (Read 3562 times)
gazos
Peugeot 106 Rallye N/2 - Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Global Mod
Posts: 797

View Profile Email
« on: 07 Aug 2009, 16:55:16 »

Για να βγάλω αγωνιστικές πινακίδες εκτός των απαράιτητων εργασιών στο αυτοκίνητο και τη συμόρφωση στους κανονισμούς της FIA πρέπει να έχω και λισάνς;

Για να βγάλω αγωνιστικές πινακίδες εκτός των απαράιτητων εργασιών στο αυτοκίνητο και τη συμόρφωση στους κανονισμούς της FIA πρέπει να έχω και λισάνς;

Δε νομίζω ... ρώτα στην ΕΘΕΑ καλύτερα, για κάθε σιγουριά.

« Last Edit: 09 Aug 2009, 11:19:37 by gazos » Logged

gazos
Peugeot 106 Rallye N/2 - Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Global Mod
Posts: 797

View Profile Email
« Reply #1 on: 07 Aug 2009, 17:03:21 »

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Νο 20/2006

Ιούνιος 2006

Θέμα: Αγωνιστικές πινακίδες ΕΘΕΑ για χρήση σε αγώνες


Η ΕΘΕΑ ανακοινώνει ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες και φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας εξωτερικού, θα πρέπει να προμηθεύονται ειδικές αγωνιστικές πινακίδες από την ΕΘΕΑ, σύμφωνα με την Υπ.Απ. ΣΤ-1831/78.

Η διαδικασία για την χορήγηση των πινακίδων αυτών θα γίνεται ως εξής:

Την εβδομάδα πριν από τον αγώνα που θα συμμετάσχει θα καταθέτει στην ΕΘΕΑ αίτηση χορήγησης πινακίδων και αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας.

Η ΕΘΕΑ θα χορηγεί τις πινακίδες και πιστοποιητικό καταχώρησης στον ενδιαφερόμενο την παραμονή του ελέγχου εξακρίβωσης και ο αγωνιζόμενος υποχρεούται να τις επιστρέφει στην ΕΘΕΑ την επόμενη μέρα του αγώνα.

Η μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου στον τόπο εκκίνησης του αγώνα και η επιστροφή από τον τόπο τερματισμού πρέπει να γίνεται με την χρησιμοποίηση πλατφόρμας μεταφοράς (τρέιλερ) ή με φόρτωση του σε φορτηγό αυτοκίνητο, απαγορευμένης της κυκλοφορίας του με τις αγωνιστικές πινακίδες.

Διαπιστωμένη παράβαση σε ότι αφορά τη σύννομη χρήση των αγωνιστικών πινακίδων θα επιφέρει την απώλεια του δικαιώματος χρήσης αγωνιστικών πινακίδων στο μέλλον.

Το κόστος για την χρήση των αγωνιστικών πινακίδων είναι 50€ ανά αγώνα.

Εάν ένας αγωνιζόμενος επιθυμεί την χρήση των πινακίδων για όλο το χρόνο, το κόστος είναι 150€, όμως υποχρεούται μετά από κάθε αγώνα να τις επιστρέφει στην ΕΘΕΑ και να τις παραλαμβάνει εκ νέου στον επόμενο αγώνα.
« Last Edit: 09 Aug 2009, 11:19:54 by gazos » Logged

thanosdbfan
Posts: 72

thanosdbfan@yahoo.com View Profile Email
« Reply #2 on: 08 Aug 2009, 01:02:38 »

Δηλαδή Γιώργο θα πρέπει να έχω αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες αποικλειστικά;
« Last Edit: 09 Aug 2009, 11:20:11 by gazos » Logged

There is a very thin line between hobby and mental illness
Kane
Citroen Saxo 1.6 16v VTS
Posts: 145

View Profile WWW
« Reply #3 on: 08 Aug 2009, 15:34:54 »

Δηλαδή Γιώργο θα πρέπει να έχω αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες αποικλειστικά;


οχι φυσικα...

Καταθετεις τις ελληνικες πινακιδες σου στην εφορια,παιρνεις το αντιστοιχο εντυπο,με μια φωτοτυπια της αδειας κυκλοφοριας και τα πηγαινεις στην ΕΛΠΑ,οπου κινεται η διαδικασια για τις αγωνιστικες πινακιδες.

Συντομα θα πραξω το ιδιο για το σαξο...γιατι τα πραγματα δυσκολευουν.Και ας ημαστε και λιγο παρανομοι,κινωντας το εξω με τα αγωνιστικα νουμερα...

150ε συμφερει και παρασυμφερει (ας μην ξεχναμε οτι δν εχει ασφαλεια ομως) μιας και τα τελη μοναχα ειναι πλεον 300 για ενα σαξοραλλο του 99 πχ...
« Last Edit: 09 Aug 2009, 11:20:20 by gazos » Logged

gazos
Peugeot 106 Rallye N/2 - Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Global Mod
Posts: 797

View Profile Email
« Reply #4 on: 09 Aug 2009, 11:19:07 »

Μήπως πρέπει να κάνεις οριστική διαγραφή του οχήματος? Να καταθέσεις τις πινακίδες στο υπουργείο για πάντα? Στην εφορία δεν τις κρατάνε πάνω από 1 χρόνο πλέον  Undecided

Το να κυκλοφορείς με αγωνιστικές πινακίδες είναι λίγο ριψοκίνδυνο.... Αν συμβεί κάτι, τι κάνεις?  Undecided

Logged

Kane
Citroen Saxo 1.6 16v VTS
Posts: 145

View Profile WWW
« Reply #5 on: 09 Aug 2009, 12:54:35 »

Μήπως πρέπει να κάνεις οριστική διαγραφή του οχήματος? Να καταθέσεις τις πινακίδες στο υπουργείο για πάντα? Στην εφορία δεν τις κρατάνε πάνω από 1 χρόνο πλέον  Undecided

Το να κυκλοφορείς με αγωνιστικές πινακίδες είναι λίγο ριψοκίνδυνο.... Αν συμβεί κάτι, τι κάνεις?  Undecided



Ναι γιωργο,τις καταθετεις για ενα ετος, και επειτα οπως ειπε διαγραφονται.Οποτε μενεις με τα αγωνιστικα νουμερα.

Φυσικα και ειναι ριψοκινδυνο,και παρανομο...Οποτε προσεχεις να μην συμβει κατι,και προσωπικη μου αποψη σταματας να το κινεις σαν "πολιτικο"...

Θα μου πεις...και σαν αγωνιστικο με πολιτικές πινακιδες παλι εισαι τερμα παρανομος αν το κινεις...αλλα κουβέντα να γινεται.
Απλα οι αγωνιστικες βολευουν ατομα πχ σαν εμενα,που διαμένω επαρχια και μπορουν να γινουν τα στραβα ματια...Απλά θελει ιδεαζουσα προσοχη,μηπως τρακαρεις κανεναν...
Logged

christos m
Admin
Posts: 855

View Profile
« Reply #6 on: 09 Aug 2009, 21:35:49 »

Μήπως πρέπει να κάνεις οριστική διαγραφή του οχήματος? Να καταθέσεις τις πινακίδες στο υπουργείο για πάντα? Στην εφορία δεν τις κρατάνε πάνω από 1 χρόνο πλέον  Undecided

Το να κυκλοφορείς με αγωνιστικές πινακίδες είναι λίγο ριψοκίνδυνο.... Αν συμβεί κάτι, τι κάνεις?  Undecided



Ναι γιωργο,τις καταθετεις για ενα ετος, και επειτα οπως ειπε διαγραφονται.Οποτε μενεις με τα αγωνιστικα νουμερα.

Φυσικα και ειναι ριψοκινδυνο,και παρανομο...Οποτε προσεχεις να μην συμβει κατι,και προσωπικη μου αποψη σταματας να το κινεις σαν "πολιτικο"...

Θα μου πεις...και σαν αγωνιστικο με πολιτικές πινακιδες παλι εισαι τερμα παρανομος αν το κινεις...αλλα κουβέντα να γινεται.
Απλα οι αγωνιστικες βολευουν ατομα πχ σαν εμενα,που διαμένω επαρχια και μπορουν να γινουν τα στραβα ματια...Απλά θελει ιδεαζουσα προσοχη,μηπως τρακαρεις κανεναν...

Δε νομίζω πως να τρακαρεις με αγωνιστικό που είναι ασφαλισμένο, έχει κυρώσεις ... ενώ με ανασφάλιστο όχημα, όλοι ξέρουμε ότι είναι μεγάλο μπλέξιμο.
Logged

Whahappan ?

-------------------------------------

Έχουν και οι ελληνικοί αγώνες το δικό τους ΠΑΣΟΚ (το οποίο δεν έχει διαλυθεί ακόμα)
Kane
Citroen Saxo 1.6 16v VTS
Posts: 145

View Profile WWW
« Reply #7 on: 09 Aug 2009, 23:03:07 »

Χρηστο εννοω πως ΑΚΟΜΗ και να εχεις αγωνιστικο με πολιτικα νουμερα παλι είσια παρανομος για κυκλοφορια ελεω κτεο (ασχετως αν πληρωνεις και περνας,παλι το μπλεξιμο δν το γλυτωνεις).

Σιγουρα ομως εχεις ασφαλεια.

Ενω με τα αγωνιστικα νουμερα (που δν τα εχεις ολο το χρονο υποψιν) εισαι ΤΕΡΜΑ παρανομος μιας και ανασφαλιστος.

Γιαυτο τα ζυγιζεις και "παιρνεις".

Εγω πχ που θα θελα ενα διλιτρο κλιο θα με συνεφεραν τα αγωνιστικα νουμερα με 150ε το χρονο και ρισκο στουκας, παρα 500ε τελη + πρασινα τελη + 600ε ασφαλεια το χρονο...

Ειναι προσωπικη επιλογή του καθενος...
Logged

gazos
Peugeot 106 Rallye N/2 - Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Global Mod
Posts: 797

View Profile Email
« Reply #8 on: 10 Aug 2009, 10:14:58 »

Η μόνη λύση είναι να περιμένουμε να πάρουμε πινακίδες Ι.Ο.  Grin Grin Grin Grin
Logged

thanosdbfan
Posts: 72

thanosdbfan@yahoo.com View Profile Email
« Reply #9 on: 01 Sep 2009, 20:23:50 »

Πώς θα κυκλοφορείς με τις αγωνιστικές αφού μετά από κάθε αγώνα πρέπει να τις επιστρέφεις;


" υποχρεούται μετά από κάθε αγώνα να τις επιστρέφει στην ΕΘΕΑ και να τις παραλαμβάνει εκ νέου στον επόμενο αγώνα. "
Logged

There is a very thin line between hobby and mental illness
gazos
Peugeot 106 Rallye N/2 - Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Global Mod
Posts: 797

View Profile Email
« Reply #10 on: 01 Sep 2009, 20:34:19 »

Πώς θα κυκλοφορείς με τις αγωνιστικές αφού μετά από κάθε αγώνα πρέπει να τις επιστρέφεις;


" υποχρεούται μετά από κάθε αγώνα να τις επιστρέφει στην ΕΘΕΑ και να τις παραλαμβάνει εκ νέου στον επόμενο αγώνα. "

Τις έχεις δεν τις έχεις, μέσα θα σε πάνε  Cool
Logged

gazos
Peugeot 106 Rallye N/2 - Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Global Mod
Posts: 797

View Profile Email
« Reply #11 on: 23 Dec 2009, 12:44:54 »

Πινακίδες ΓΙΟΚ  Cry

Με το χαρτί της εφορίας(προσωρινή ακινησία), μπορεί κάποιος να πάρει πινακίδες ΕΛΠΑ ή πρέπει να διαγραφεί οριστικά στο υπουργείο?
Επίσης πως μπορούν να βγουν ΔΟΚ πινακίδες? Γνωρίζει κανείς?

Γιάννη (ntz) περιμένουμε πληροφορίες σχετικά με την κατάθεση των πινακίδων στην εφορία (για πόσο χρονικό διάστημα ισχύει κτλ...)
Από όσα γνωρίζω τις αφήνεις όσο θες, αλλά μετά από 1 χρόνο καταστρέφονται και μετά βγάζεις καινουργιες.

http://www.seeae.gr/ViewShopArticle.aspx?ArticleId=5364
Logged

nightmare
207 Rallye
Global Mod
Posts: 487

View Profile
« Reply #12 on: 27 Dec 2009, 20:41:44 »

αχ...αχ...αχ...ενα μηνα σας αφησα και οι αλλαγες που βρισκω ειναι δραματικες. Sad
παλι καλα που δεν τα πουλησατε κιολας... Tongue
Logged



Ζητούνται χέρια γ΄ σταδίου...
ntz
Global Mod
Posts: 133

106 Rallye 16v Turbo/106 Rallye 16v A6
View Profile
« Reply #13 on: 28 Dec 2009, 14:10:11 »

Λοιπόν το θέμα της ακινησίας έχει ως εξής: Ρυθμίζεται από το άρθρο 22 του Ν. 2367/1953 και έχει ως ακολούθως:

 Αρθρ. 22.
                        Δήλωσις ακινησίας.
       1.  Εις  περίπτωσιν  ακινησίας αυτοκινήτου οχήματος εξ οιασδήποτε
 αιτίας, ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος αυτού υποχρεούται όπως προ της ενάρξεως
 του φορολογικού εξαμήνου από του οποίου  το  αυτοκίνητον  τίθεται  εις
 ακινησίαν,  υποβάλη εις τον αρμόδιον Οικον. `Εφορον δήλωσιν ακινησίας,
 εν τη οποία ν` αναφέρωνται λεπτομερώς οι προκαλέσαντες  την  ακινησίαν
 λόγοι  και ο τόπος σταθμεύσεως του ακινητούντος οχήματος (πόλις, οδός,
 αριθμός).  Η  δήλωσις  ακινησίας  δεν  λαμβάνεται  υπ`  όψιν  εάν  δεν
 παραδοθώσιν  συγχρόνως  η  άδεια  κυκλοφορίας και οι πινακίδες αριθμού
 κυκλοφορίας  του  αυτοκινήτου. `Αμα τη υποβολή δηλώσεως  ακινησίας   ο   
 Οικονομικός  `Εφορος  προβαίνει εις την  κατάλληλον σφράγισιν  του  εν     
 ακινησία  δηλουμένου  αυτοκινήτου  προς   τον   σκοπόν   της μηχανικής     
 ακινητοποιήσεως αυτού, συντάσσων  περί  τούτου  πρωτόκολλον. Βάσει της   
 δηλώσεως  ακινησίας  και  του  κατά τ` ανωτέρω πρωτοκόλλου  σφραγίσεως   
 ο Οικον. `Εφορος προβαίνει οίκοθεν  εις  την  έκπτωσιν  των  τελών του   
 εξαμήνου,  δι` ο  δηλούται  ότι  το  αυτοκίνητον θέλει παραμείνει  εις   
 ακινησίαν.
 
   2.  Δήλωσις  ακινησίας υποβαλλομένη μετά την έναρξιν του φορολογικού
 εξαμήνου δεν λαμβάνεται υπ`  όψιν  διά  την  έκπτωσιν  των  τελών  του
 εξαμήνου τούτου.
 
   3. Αυτοκίνητον όχημα, δι` ο υπεβλήθη δήλωσις ακινησίας, απαγορεύεται
 απολύτως να κυκλοφορήση δι` οιανδήποτε αιτίαν.
 
   4.   Εις   περίπτωσιν   διακοπής  ακινησίας  επί  σκοπώ  θέσεως  του
 αυτοκινήτου εις κυκλοφορίαν ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος  αυτού  υποχρεούται
 προηγουμένως  να  δηλώση  τούτο εις τον Οικονομικόν `Εφορον. Βάσει της
 δηλώσεως ταύτης ο Οικον. `Εφορος προβαίνει εις την βεβαίωσιν των τελών
 του εξαμήνου καθ` ο το αυτοκίνητον τίθεται εκ νέου εις κυκλοφορίαν.
 
   5. Εις απάσας τας κατά τας ανωτέρω παραγράφους περιπτώσεις ακινησίας
 αυτοκίνητου οχήματος, ειδοποιείται σχετικώς η κατά περιφέρειαν αρμοδία
 υπηρεσία αυτοκινήτων του Υπουργείου Συγκοινωνιών.
 
   "6.  Εξαιρετικώς διαφυλαττομένης της ισχύος των διατάξεων της
 παραγράφου 2 του άρθρου 6 του Ν.Δ. 3839/1958, χωρεί έκπτωσις των
 τελών κυκλοφορίας εν περιπτώσει αναγκαστικής  ακινησίας του αυτοκινήτου
 εκ λόγων ανωτέρας βίας, κλοπής  ή υπεξαιρέσεως αυτού.
        Ως λόγοι ανωτέρας βίας εν προκειμένω νοούνται αι περιπτώσεις, δι`
 ας δεν καθίσταται εφικτή η τήρησις  της  κατά  τ`  ανωτέρω  οριζομένης
 διαδικασίας,  είτε  εκ  λόγων αναγομένων εις την προσωπικήν κατάστασιν
 του κατόχου του  αυτοκινήτου  είτε  εκ  τοιούτων  αναγομένων  εις  την
 πραγματικήν  κατάστασιν  του αυτοκινήτου και των στοιχείων κυκλοφορίας
 αυτού".
 
     *** Η ανωτέρω παρ. 6 προστέθηκε και η υπάρχουσα παρ.6 αριθμήθηκε
          σε 7 δυνάμει του άρθρ.10 του Ν. 154/1967 (A 180).
          Ισχύς  από  8 Νοεμβρίου 1965.

  "7. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή
μοτοσυκλέττας με προσωρινή άδεια και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα.  Η
προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Οικονομικό
`Εφορο και αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας τετρακόσιες (400) δραχμές
για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της
μοτοσυκλέττας".
   
       ***Η παρ. 7 του άρθρου 22 αντικαταστάθηκε ως άνω με το άρθρο
          17 παρ. 3 του Ν. 1326/1983 (Α` 19).
 Αρθρ. 22.
                        Δήλωσις ακινησίας.

   ***ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Κατά το άρθρο 2 παρ.3 του Ν.Δ. 2461/1953:
      "Εξαιρετικώς δια το εξάμηνον από 1ης Ιουλίου μέχρι 31ης Δεκ.1953
      αι κατά το άρθρον 22 του Ν. 2367/53  δηλώσεις ακινησίας δύνανται
      να υποβληθώσι μεχρι της 20ης Ιουλ.1953."
 
      1.  Εις  περίπτωσιν  ακινησίας αυτοκινήτου οχήματος εξ οιασδήποτε
 αιτίας, ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος αυτού υποχρεούται όπως προ της ενάρξεως
 του φορολογικού εξαμήνου από του οποίου  το  αυτοκίνητον  τίθεται  εις
 ακινησίαν,  υποβάλη εις τον αρμόδιον Οικον. `Εφορον δήλωσιν ακινησίας,
 εν τη οποία ν` αναφέρωνται λεπτομερώς οι προκαλέσαντες  την  ακινησίαν
 λόγοι  και ο τόπος σταθμεύσεως του ακινητούντος οχήματος (πόλις, οδός,
 αριθμός).  Η  δήλωσις  ακινησίας  δεν  λαμβάνεται  υπ`  όψιν  εάν  δεν
 παραδοθώσιν  συγχρόνως  η  άδεια  κυκλοφορίας και οι πινακίδες αριθμού
 κυκλοφορίας  του  αυτοκινήτου. `Αμα τη υποβολή δηλώσεως  ακινησίας   ο   
 Οικονομικός  `Εφορος  προβαίνει εις την  κατάλληλον σφράγισιν  του  εν     
 ακινησία  δηλουμένου  αυτοκινήτου  προς   τον   σκοπόν   της μηχανικής     
 ακινητοποιήσεως αυτού, συντάσσων  περί  τούτου  πρωτόκολλον. Βάσει της   
 δηλώσεως  ακινησίας  και  του  κατά τ` ανωτέρω πρωτοκόλλου  σφραγίσεως   
 ο Οικον. `Εφορος προβαίνει οίκοθεν  εις  την  έκπτωσιν  των  τελών του   
 εξαμήνου,  δι` ο  δηλούται  ότι  το  αυτοκίνητον θέλει παραμείνει  εις   
 ακινησίαν.
 
   2.  Δήλωσις  ακινησίας υποβαλλομένη μετά την έναρξιν του φορολογικού
 εξαμήνου δεν λαμβάνεται υπ`  όψιν  διά  την  έκπτωσιν  των  τελών  του
 εξαμήνου τούτου.
 
   3. Αυτοκίνητον όχημα, δι` ο υπεβλήθη δήλωσις ακινησίας, απαγορεύεται
 απολύτως να κυκλοφορήση δι` οιανδήποτε αιτίαν.
 
   4.   Εις   περίπτωσιν   διακοπής  ακινησίας  επί  σκοπώ  θέσεως  του
 αυτοκινήτου εις κυκλοφορίαν ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος  αυτού  υποχρεούται
 προηγουμένως  να  δηλώση  τούτο εις τον Οικονομικόν `Εφορον. Βάσει της
 δηλώσεως ταύτης ο Οικον. `Εφορος προβαίνει εις την βεβαίωσιν των τελών
 του εξαμήνου καθ` ο το αυτοκίνητον τίθεται εκ νέου εις κυκλοφορίαν.
 
   5. Εις απάσας τας κατά τας ανωτέρω παραγράφους περιπτώσεις ακινησίας
 αυτοκίνητου οχήματος, ειδοποιείται σχετικώς η κατά περιφέρειαν αρμοδία
 υπηρεσία αυτοκινήτων του Υπουργείου Συγκοινωνιών.
 
   "6.  Εξαιρετικώς διαφυλαττομένης της ισχύος των διατάξεων της
 παραγράφου 2 του άρθρου 6 του Ν.Δ. 3839/1958, χωρεί έκπτωσις των
 τελών κυκλοφορίας εν περιπτώσει αναγκαστικής  ακινησίας του αυτοκινήτου
 εκ λόγων ανωτέρας βίας, κλοπής  ή υπεξαιρέσεως αυτού.
        Ως λόγοι ανωτέρας βίας εν προκειμένω νοούνται αι περιπτώσεις, δι`
 ας δεν καθίσταται εφικτή η τήρησις  της  κατά  τ`  ανωτέρω  οριζομένης
 διαδικασίας,  είτε  εκ  λόγων αναγομένων εις την προσωπικήν κατάστασιν
 του κατόχου του  αυτοκινήτου  είτε  εκ  τοιούτων  αναγομένων  εις  την
 πραγματικήν  κατάστασιν  του αυτοκινήτου και των στοιχείων κυκλοφορίας
 αυτού".
 
     *** Η ανωτέρω παρ. 6 προστέθηκε και η υπάρχουσα παρ.6 αριθμήθηκε
          σε 7 δυνάμει του άρθρ.10 του Ν. 154/1967 (A 180).
          Ισχύς  από  8 Νοεμβρίου 1965.

  "7. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή
μοτοσυκλέττας με προσωρινή άδεια και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα.  Η
προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Οικονομικό
`Εφορο και αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας τετρακόσιες (400) δραχμές
για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της
μοτοσυκλέττας".
   
       ***Η παρ. 7 του άρθρου 22 αντικαταστάθηκε ως άνω με το άρθρο
          17 παρ. 3 του Ν. 1326/1983 (Α` 19).

Επομένως δεν αναφέρει κάτι ο Νόμος για περιορισμένη διάρκεια ακινησίας. Από εκεί και πέρα όμως το θέμα ρυθμίζεται με εγκυκλίους. Μία τελευταία εγκύκλιος π.χ. είναι και η ΠΟΛ. 1031/4-3-2009 που ορίζει τα εξής:

"Η άρση της ακινησίας, συνεπάγεται την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του
έτους κατά το οποίο πραγματοποιείται η άρση. Συνεπώς, εφόσον υφίστανται
οφειλόμενα τέλη κυκλοφορίας προηγουμένων ετών, αυτά εξακολουθούν να
οφείλονται καθόσον το δικαίωμα του δημοσίου για τη βεβαίωση των τελών αυτών
παραγράφεται μετά την πάροδο είκοσι (20) ετών από το έτος που αφορούν,
σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 249 του Αστικού Κώδικα."

Το άρθρο που παρέθεσες Γιώργο, ακριβώς σε αυτό αναφέρεται. Προκειμένου για ....χωροταξικούς λόγους οι ΔΟΥ "διατάχθηκαν" να καταστρέψουν τις πινακίδες μετά την παρέλευση 12μηνου. Αυτό έγινε το 2003. ¨Οπως καταλαβαίνετε όλα είναι ρευστά στην Ελλάδα, αν και προσωπικά μου φαίνεται απαράδεκτο να καταστρέφονται οι πινακίδες μετά από 12 μήνες χωρίς να ενημερωθεί ο ιδιοκτήτης. Βέβαια πρέπει να υπάρχει και αντίστοιχη πρόβλεψη στο Υπουργείο Μεταφορών για αντικατάσταση των κατεστραμμένων πινακίδων στην περίπτωση αυτή....
Logged

Να ζήσουν τα τουρμπίδια!!!!!
 / /
gazos
Peugeot 106 Rallye N/2 - Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Global Mod
Posts: 797

View Profile Email
« Reply #14 on: 28 Dec 2009, 17:19:31 »

Το χαρτί της ακινησιας αναφερει οτι μετα απο εναν χρονο οι πινακιδες καταστρεφονται. Αν καταστραφουν, πας με ενα χαρτι της εφοριας στο υπουργειο και βγαζεις αλλες  Wink
Logged

Pages: [1] 2   Go Up
  Print  
 
Jump to: